Subject: RE: Otsus
From: Külli Külm-Kivistik <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, "Andrei Barotov" <[email-masked]>, "Helena Rattus" <[email-masked]>
Cc: "MTA laevapere" <[email-masked]>, "Katre Roosilill" <[email-masked]>
Date: Tue, 14 Jan 2025 17:29:57 +0200

Tere,

Soovin täpsustada, kuidas peaksime aru saama eelmisel nädalal tulnud AB 
Shipping OÜ taotlust – kas teie 07.01.2025 otsus nr 1.1-2/25/2 laeva 
Atlantis väljaarvamise kohta riigiabi erikorrast TuMS § 52.1 lg 5 toodud 
tingimustele mittevastavuse tõttu, tuleb käsitleda otsuse vaidlustamisena. 
Vaiet konkreetselt esitatud ei ole, aga kuna tegemist on haldusmenetluse 
otsusega, siis otsus peaks jõustuma 06.02.2025, kui 30 päeva on möödunud 
ning otsust enam vaidlustada ei saa.

Kui me momendil oma süsteemi paneme laevale lõpukuupäeva peale, siis 
töötajate TÖR kanded muutuvad kehtetuks (erikorra töötamis kanded) ning TSD 
parandusi hakkame ka ettevõtjalt sisse nõudma.

15.02.2024 algab füüsilise isiku tulude deklareerimine, seetõttu on oluline, 
et ettevõtja jõuaks veel enne 15.02 vastavad muudatused ära teha,

  <https://emta.ee/sites/default/files/2023-01/lovid.png>

Parimat,

Külli Külm-Kivistik
Teenusejuht
Tulumaksu osakond

Maksu- ja Tolliamet
[email-masked]

 <https://www.facebook.com/maksujatolliamet> 
<https://www.linkedin.com/company/100561/> 
<https://www.instagram.com/maksujatolliamet/> 
<https://www.youtube.com/user/MTAvideod>

www.emta.ee <https://www.emta.ee/>

From: Vladimir Mironov <[email-masked]>
Sent: Wednesday, January 8, 2025 12:24 PM
To: [email-masked]; [email-masked]
Cc: 'AB Shipping OÜ' <[email-masked]>; MTA laevapere 
<[email-masked]>
Subject: RE: Otsus

Tähelepanu!

Kiri saabus väljastpoolt ametit/RM valitsemisala. Palume linke ja faile 
mitte avada, kui kiri on saabunud tundmatult aadressilt!

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]> 
[mailto:[email-masked]]
Sent: Tuesday, 7 January, 2025 16:48
To: AB Shipping OÜ <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; 
Maksu- ja Tolliamet <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Otsus

Tere!

Teile on saadetud Transpordiameti dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument.

Pealkiri: Riigiabi andmisest keeldumine

Registreerimise kuupäev: 07.01.2025

Registreerimise number: 1.1-2/25/5.

Dokument on manuses.

Transpordiamet
Valge 4
11413 Tallinn
kliendiinfo 620 1200, [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.transpordiamet.ee <https://www.transpordiamet.ee>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.